понеделник, 6 септември 2010 г.

Бебешки

Днес ми остана мъничко време и реших да се включа в Щурото предизвикателство Bundle of joy. Досега не съм правила нищо бебешко и честно казано ми липсват каквито и да са материали с тази насоченост, така че импровизирах :)

За момиченце:


За момченце:


Мислех да оцветя птичката и цветенцето, но картонът, върху който ги отпечатах не е особено подходящ, релефът му е странен. Оказва се, че имам всякакви цветове картони, но почти винаги ми липсва бял :) В случая използвах остатък от едни мостри на картони, които бях поръчала покрай подготовката на поканите за сватбата ни.

5 коментара:

  1. Super sladki sa!
    Blagodarja za uchastieto v The Crazy Challenge!

    ОтговорИзтриване
  2. :) Много добра импровизация с подръчните материали. Много са сладки.

    ОтговорИзтриване
  3. Денчо, супер са! Изобщо идеите ти са супер! Keep goin!!! xx

    ОтговорИзтриване
  4. Hi
    Very very cute cards.... I love both, I like the bright colours you used...
    hugs
    Sadia

    ОтговорИзтриване
  5. Хмм...мирише ми на детска количка! GO GO GO! :)))

    ОтговорИзтриване