петък, 6 май 2011 г.

Любов - магическа реалност...

Здравейте, мили приятели, ето че дойде и моят ред да задам предизвикателство при Картичкофуриите. Много се радвам, че това се случва точно на днешния прекрасен празник!
Темата, която съм избрала, е "Любов - магическа реалност" по едноименното стихотворение на Павел Матев, на което е кръстен и най-хубавият за мен сборник с българска любовна лирика.

Ето картичката, която съм ви подготвила за вдъхновение:

Това пък е наградата, която ще отиде при майстора на картичката, която най-много ми легне на сърцето:

Ето и самото стихотворение:

Любов - магическа реалност

Любов - магическа реалност,
неоскърбени светове,
в които жадно и нормално
сърцето-чудо ни зове.

То търси истина и милост
и в синкавия полуздрач
се смесват най-необяснимо
очакван смях с нечакан плач.

И веят в тръпните дървета
нехайни, неми ветрове.
А в странен климат
по полето
цъфтят заветни цветове.

Най-често във предсънно време
дъжд люляков ще зароси.
Там чуваш честни обяснения
и още вярваш на сълзи.

И накипяла правда има
във жеста, в трепета, в гласа:
или отчаян ще заминеш,
или ще вършиш чудеса.

Приятно творене на чудеса ви пожелавам!

1 коментар:

  1. Точно сега чета лирика от Павел Матев, ама това стихотворение не го бях чела. Благодаря за темета на предизвикателството. Надявам се да ми остане време и да получа вдъхновение, че да се включа. :)

    ОтговорИзтриване