неделя, 29 януари 2012 г.

Pay it forward

Тази година се включвам и аз в инициативата Pay it forward. Предполагам всички вече достатъчно добре знаете условията - първите 5, които оставят коментар под този пост, ще получат нещо ръчно изработено от мен до края на годината. В замяна трябва да предадат тази инициатива нататък в блога си. И тъй като идеята на Гери много ми хареса - да добавя по едно местенце за всеки допълнителен блог след първия, където се е записала, то местата при мен са 6. Поне засега, могат и да се увеличат :)

 А това са снимки на дребните подаръчета, които бях обещала миналата година във връзка с рождения ми ден. Най-накрая успях да ги подаря.










6 коментара:

  1. Дени, подаръчетата са супер, особено ключодържателите - просто нямам думи - разкошни са!
    И тук - честит рожден ден! Пожелавам ти успешна година!
    И... с радост се записвам при теб. Правиш невероятни неща!

    ОтговорИзтриване
  2. Виждам,че е свободно.Записвам се тогава.:)

    ОтговорИзтриване
  3. О, виждам че има свободно място и за мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Момичета, напишете ми адресите си на iskarina@yahoo.com

    ОтговорИзтриване