четвъртък, 15 ноември 2012 г.

Предай нататък - от MaDe

Изключително щастлива съм и няма как да не се похваля с красотите, които получих от Мария - MaDe:





Гривната беше придружена с чудесен етикет с дантела и упътване за носене за дните, в които съм с дънки :) Това е практически почти всеки ден, тъй като работя тестер на софтуер и нямам изискване за официално облекло на работното място. Така че с удоволствие ще я нося почти постоянно :)
Още като видях дантелата на етикета разбрах, че ще я използвам. Може би защото рядко позлвам дантела, но пък тази ме плени веднага. Имам обеци и синджирче с висулка от Сваровски кристалчета, които си "сглобих" сама, и веднага реших, че ще добавя дантелата там. За сведение, това е роклята, с която кумувах преди около 2 месеца  и бях с бижутата преди преобразяването им днес:



Това са бижутата днес, преди и след като добавих дантелата:

Цветът е малко по-различен, на долните снимки е по-реален. Смарагдово зелен е.

Извинявам се за за дългото прекъсване без публикации и ви благодаря, че наминахте ♥

1 коментар:

  1. Изключително щастлива съм,че съм те усмихнала и още по-...,че си намерила по-красиво решение за дантелата :)! Благодаря за милите думи и специалната публикация! Хубава вечер от мен :)

    ОтговорИзтриване