понеделник, 18 март 2013 г.

Фото вдъхновения от Miss Emerald

Още когато видях публикацията на Тони, фото вдъхновенията й толкова ме грабнаха, че реших, че ще участвам. Картичката я направих още същата вечер, водейки се от усещането, което остави в мен втората снимка от фото вдъхновенията, но честно казано отлежава доста дълго преди да я снимам.

Поради разположението на стаите в апаратамента, най-удобно да се снима на дневна светлина се оказва рано сутрин в кухнята, което не винаги е възможна задача :) И все пак - ето резултата:

Ефектът по рамката е  съчетание от дистрес мастило и безцветна ембосинг пудра отгоре - получи се интересно, но следващия път се надявам да постигна все пак визията, която си представях. Сега чак си отбелязвам, че изобщо не помислих за послание/надпис/сентимент...Ако ме озари точната фраза, задължително ще добавя.


10 коментара:

  1. Великолепна! Красива, нежна, романтична. Харесва ми и ефекта на рамката. И не се ядосвай за послание, според мен картичката носи не едно и две послания и всяко изразено с думи ще отнеме от ефекта. Благодаря ти, че се присъедини към моя празник!

    П.С. Всичко вече е наред с линковете.

    ОтговорИзтриване
  2. Много е нежна, Дени! Харесва ми как си направила рамката.

    ОтговорИзтриване
  3. Много нежна и романтична! Рамката е страхотна! Аз също смятам, че и без послание, картичката "говори" достатъчно" :).

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна е, много нежно съчетание на цветове и елементи!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна визия,с ефект и без думи!!!:)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря на всички за милите думи!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна е! Нежна, романтична и изящна!

    ОтговорИзтриване
  8. What a lovely work. Thanks for following me. You also have a new follower. Thanks for your sweet comment on my blog. Hugs Marion

    ОтговорИзтриване