сряда, 8 юни 2011 г.

Мъжка картичка

Преди няколко дни, докато търсех шаблони, попаднах на оригами начин за правене на мъжка риза ето ТУК
Използвах перлена хартия с размери 10х15 см. Tъй като не мога да обясна сгъвките по-добре, от колкото са на снимания урок, ви показвам моите снимки от процеса на сгъване и крайния резултат.









P.S. Докато връзвах вратовръзката от панделка не бях сигурна дали ще успея, направих всичко по памет, защото досега ми се е налагало 1-2 пъти. Но пък действието ме върна в мислите към 2 неща, които да ви споделя. Първото е, че на вътрешната страна на вратата на бабиния гардероб има изрезка от вестник, с показани стъпка по стъпка как се правят няколко вида възел за вратовръзка.
Второто нешо е, че преди 2 години мъжът ми(все още не бяхме женени) трябваше да кумува и в последния моменткупувахме вратовръзка. Никоя от продавачките в магазина за ризи, вратовръзки и костюми не знаеше как се връзва възел на вратовръзка. Не знаех и аз, не знаеше и той. Случайност е, че имаха останала рекламна чантичка със схема как се прави класическия възел и след известен брой опити, едната продавачка се справи. Срам, срам за всички ни!

13 коментара:

  1. Много сладурска ризка! Благодаря за урока! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна картичка, Дени! Прекрасни цветове, изчистена композиция и най- важното за всеки мъж - перфектно сгъната риза и идеален възел на вратовръзката :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Дени, наистина е, страхотна - и самата картичка и ризката! Може и аз да се възползвам някой път ( Благодаря за урочето!), че мъжките картички хич не ги умея :)!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна идея и изпълнение! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна семпла, изчистена и подходяща мъжка картичка! Благодаря за споделеното уроче! Определено ще се възползвам някой път.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря за споделянето! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви, момичета!
    Добавих няколко реда към публикацията, които някак са в тон с темата :) Хубав ден на всички!

    ОтговорИзтриване
  8. Много е сладка ризката наистина и картичката изглежда много добре :)
    Успех и приятен ден, и на теб!

    ОтговорИзтриване
  9. Devaneios Fabiflower8 юни 2011 г. в 21:52

    So sweet,beatiful.
    Kisses,Fabi♥

    ОтговорИзтриване
  10. Браво, Денчо - супер ефектно е!
    В тази (врато)връзка... спомняте ли си култовата сцена от "Бандата на Оушън" как Брад Пит си връзва супер-възел в движение...без много-много зор? Уникален кадър!
    ;)

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря, Сотирка :)
    Btw, не съм забравила какво обещах за публикацията за РД, но не знам кога ще успея да ви спретна подаръчетата :(

    ОтговорИзтриване
  12. Забелязах, че линкът не работи и ме препраща към другия ми компютър, странно...
    Както и да е, оригамата е по този модел, въпреки, че съм сигурна, че идеята я видях в друг сайт
    http://members.tripod.com/cecilia_liu/shirt.htm

    ОтговорИзтриване
  13. http://popantofi.blogspot.com/2009/11/blog-post_26.html
    ето линк подробно как да си направите...мн е сладурско :))

    ОтговорИзтриване