неделя, 5 февруари 2012 г.

Романтична гривна

Отдавна не бях правила бижу, като изключим че вчера доста се потрудих за един модел гривна, който е специална поръчка. Когфато започнах изобщо да правя бижута, неимоверно бях привлечена първо от гривните с всевъзможни висулки. И до ден днешен са ми слабост, може би защото самата аз нямам възможност да ги нося. Целодневната работа на компютъп определено прави този виж бижута неудобни за мен. Но пък толкова ги харесвам заради изобилието от цветове и форми, което може да се вкара в тях.
Ето и една романтична гривна, която включвам в предизвикателството на Елшите "Месец на любовта" в категория бижута:






5 коментара:

  1. Прекрасна е! Много обичам този стил гривнички, а малките елементи, които си сложила на тази са просто разкошни!


    Мерси, че участваш в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  2. Дени, прелестна е! Обожавам такъв тип гривни!

    ОтговорИзтриване
  3. Супер е! И аз обичам безобразно много такъв тип гривни :)

    ОтговорИзтриване
  4. ох, съжелявам .... явно е гривна , но в първия момент ми заприлича на колие :)

    ОтговорИзтриване