сряда, 7 март 2012 г.

Мартенско

Първи март мина, мина и трети, а аз съвсем пропуснах да покажа мартенички. Бях качила снимки във фейсбук и съвсем изключих, че тук публикация не съм правила. Днес обаче разглеждах блога на Ганима и видях, че и тя  е правила същия тип мартенички, а сега виждам и при Ирена. Така, че да покажа и моите произведения. Стана така, че когато ги сглобявах предния ден, ми свърши силикона, и някои ги лепих точно преди подаряването. Това малко ми уби желанието за снимки и всъщност не наснимах някои от моделите. Освен изплетените(ползвах една стандартна кръгла форма за плетене), навързах и едни бързи гривнички(към 30 и няколко броя бяха, останаха 3).




 

2 коментара:

  1. Браво! Същинска Баба Марта си била! Много са хубави и твоите мартенички!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни са! Хем класически, хем оригинални!

    ОтговорИзтриване